P&O Adviseur voor team Service Bureau

Delft, Zuid-Holland

32 – 36 uur

Schaal 55

HBO+

Waarom werken bij Perspektief?

Perspektief is een zorgorganisatie die staat voor herstel en participatie van kwetsbare mensen. Mensen bij wie het leven niet vanzelf gaat, helpen we in balans te komen en het leven weer vorm te geven zoals dat hem of haar past. Met andere woorden: we bieden perspectief.

Service Bureau

Ons Service Bureau  heeft de missie om de zorgteams en de organisatie als geheel maximaal te ondersteunen zodat zij kunnen floreren in het werken aan herstel en participatie, zelfredzaamheid en burgerschap voor de cliënten die aan ons zijn verbonden. Met kennis en kunde van bedrijfsvoering, organisatieontwikkeling en wet- en regelgeving zijn zij er voor medewerkers, leidinggevenden en management.

Wat is jouw rol als P&O adviseur?

Als Adviseur P&O, werk je vanuit Delft en ben je onderdeel van het team P&O dat (incluis jou) bestaat uit 3 adviseurs en 3 medewerkers in de ondersteuning. De afdeling P&O is tevens verantwoordelijk voor de salarisadministratie. Het team is verantwoordelijk voor de uitvoering van het centrale personeelsbeleid en geeft advies aan het Management en de Raad van Bestuur. Decentraal werkt de afdeling P&O in een partnerrol voor de diverse productgroepen, teams en leidinggevenden.

Als Adviseur P&O werk je nauw samen met minimaal één van de Productmanagers en met een aantal teams en hun leidinggevenden in het primair proces. Je adviseert gevraagd en ongevraagd en maakt periodiek onderdeel uit van overleggen binnen de productgroep. Je ondersteunt en adviseert de teamleiders over P&O gerelateerde onderwerpen, over de toepassing van één van de cao’s (GGZ & SW) en je bent betrokken bij de in-, door- en uitstroom van medewerkers. Door deze betrokkenheid heb je een goed beeld van het reilen en zeilen binnen de productgroep, signaleer je trends en heb je kennis van ons personeelsbestand. Je bent partner van de Productmanager en samen met hem/haar en de afdeling control analyseer je trends, cijfers, en kun je ondersteunen bij het opmaken van prognoses over toekomstige ontwikkelingen.

Jouw verantwoordelijkheid, kennis en kunde gaat nog wat verder. Je bent namelijk ook in staat om vanuit abstractie breder en meer op de middellange en lange termijn te kijken. Je kent de interne ontwikkelingen en de ontwikkelingen in de externe (arbeids)markt en kunt deze vertalen naar nieuw te ontwikkelen beleid. Je doet voorstellen voor projecten en geeft input in het managementoverleg voor de verbetering van het personeels- en organisatie beleid. Je ben in staat om de organisatie in beweging te krijgen en mobiliseert verandering op belangrijke thema’s zoals Vitaliteit, Duurzame Inzetbaarheid, Belonen & Waarderen en beleid voor retentie.

Ontwikkelopgave

De organisatie komt uit een periode waarin veel zaken op orde gebracht moesten worden zowel P&O inhoudelijk als op organisatieniveau. De organisatie zet deze trend door en bereikt een volgende fase waarin verdere professionalisering van de zorgorganisatie van belang is. Daar kun jij in bijdragen en dit kun jij mede ontwikkelen. In de sollicitatieprocedure kunnen wij je nog veel meer vertellen over het jaarplan en de ontwikkelingen die op ons af komen. We zijn erg benieuwd hoe jij daar over denkt!

Wat jij als nieuwe collega van Perspektief krijgt

Wij bieden een afwisselende functie in een veranderende omgeving. De aanstelling is voor  32 – 36 uur per week. Salariëring geschiedt op basis van leeftijd en ervaring, conform de cao GGZ. Daarnaast krijg je 8% vakantiegeld en 8,3% Eindejaarsuitkering conform cao GGZ. Onze pensioenregeling wordt uitgevoerd door het pensioenfonds Zorg en Welzijn.

Wat we van jou vragen

We vragen iemand die professionaliteit hoog in het vaandel heeft staan, maar ook een persoonlijke aanpak en omgang voorstaat. Zakelijk doortastend én met de menselijke maat.

Van een medewerker van het servicebureau verwachten we dat je zelfstandig werkt én de samenwerking opzoekt. Je durft je nek uit te steken en de luis in de pels te zijn, alsmede een adviserende rol in te nemen waar nodig (gevraagd en ongevraagd). Verandering, verbetering en optimalisatie is iets wat je omarmt, omdat je te allen tijde zoekt naar efficiëntie en nóg betere aansluiting bij het primaire proces. We verwachten van onze medewerkers dat ze het vanzelfsprekend vinden een stapje harder te lopen als dat nodig is.

Verder voldoe je aan de volgende eisen:

  • Afgeronde relevante HBO(+) opleiding in de richting van Personeel & Arbeid, Bedrijfskunde of vergelijkbaar;
  • Ervaring als P&O adviseur;
  • Ervaring met het opzetten en implementeren van HR projecten en HR beleid;
  • Affiniteit met preventie en verzuim;
  • Zelfstandige en stevige persoonlijkheid;
  • Verbinding met de kernwaarden: Integer, Samen, Passie, Vakmanschap;
  • Flexibiliteit en samenwerkingsgericht.

Direct solliciteren?

Solliciteren kan direct en tot en met zondag 15 januari 2023! Mail je motivatiebrief en je cv naar vacatures@perspektief.nl met als onderwerp ‘Adviseur P&O’. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Richard Mutters, manager Bedrijfsvoering, via 0682948378.

 

Solliciteren